Τρόποι Αποστολής

Τρόποι αποστολής παραγγελιών

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας μέσω υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), μέσω ιδίων μέσων, μέσω μεταφορικής εταιρείας και μέσω παράδοσης στο πρακτορείου μεταφορών που μας έχετε υποδείξει. Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τις εκάστοτε μεταφορικές εταιρείες.Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Λόγω της φύσης των προϊόντων που εμπορευόμαστε, κάποια από αυτά έχουν μεγάλο βάρος ή και όγκο. Αυτό αυξάνει τα έξοδα αποστολής τους και γι’ αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη περίπτωση που το είδος που παραγγείλατε έχει μεγάλο όγκο ή βάρος για να συνεννοηθούμε για τον οικονομικότερο και γρηγορότερο τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας.
Σε κάθε περίπτωση κατά τον έλεγχο της παραγγελίας σας, αν υπάρχει δυσανάλογο κόστος αποστολής σε σχέση με την αξία της παραγγελίας σας, θα επικοινωνούμε μαζί σας για να βρούμε τον οικονομικότερο και γρηγορότερο τρόπο για την αποστολή της παραγγελίας .
Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ως δυσπρόσιτη. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης (courier), και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Εφόσον δεν συμφωνείτε με το κόστος μεταφοράς δικαιούστε εντός 1 ημέρας από την ώρα λήψης της σχετικής ενημέρωσης να ζητήσετε την διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας. Η πάροδος της προθεσμίας αυτής θα αποτελεί απόδειξη της συμφωνίας και αποδοχής από μέρους σας του κόστους μεταφοράς.

Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι:

Με εταιρεία ταχυμεταφορών Ελτα Courier.
Τα περισσότερα προϊόντα αποστέλλονται στην Ελλάδα σε 1 με 3 ημέρες με τα Ελτα Courier .
Προσοχή: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο ή με πρακτορείο μεταφορών κατόπιν δικής μας τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί σας. Οι παραδόσεις γίνονται εάν πρόκειται για εταιρεία courier κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης της εταιρείας courier μαζί σας, για να καθορίσετε την ακριβή μέρα και ώρα παράδοσης.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του αγοραστή.

Με μεταφορική εταιρία ( Αττική )
Λόγω της φύσης των προϊόντων που εμπορευόμαστε, κάποια από αυτά έχουν μεγάλο βάρος ή όγκο και δεν είναι δυνατή η αποστολή τους με τα Ελτα Courier.
Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία σας μπορεί να σταλεί με μεταφορική εταιρία. Αυτό αυξάνει τα έξοδα αποστολής τους και γι’ αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη περίπτωση που το είδος που παραγγείλατε έχει μεγάλο όγκο ή βάρος για να συνεννοηθούμε για τον οικονομικότερο και γρηγορότερο τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας με μεταφορική εταιρία. Στην περίπτωση αυτή, η πληρωμή γίνεται μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πιστωτική κάρτα, και όχι με αντικαταβολή.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του αγοραστή.

Αποστολή μέσω πρακτορείο μεταφορών
Ο πιο οικονομικός τρόπος αποστολής για προϊόντα με μεγάλο όγκο ή και βάρος εκτός Αθηνών είναι η αποστολή τους μέσω πρακτορείων μεταφορών. Ο χρόνος παραλαβής της παραγγελίας σας είναι από 3 έως 5 ημέρες και η παραλαβή θα γίνεται από την έδρα του πρακτορείου (για παραδόσεις εκτός Αττικής). Στην περίπτωση αυτή, η πληρωμή γίνεται μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πιστωτική κάρτα, και όχι με αντικαταβολή.
Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα από το σύνηθες χρονικό διάστημα, μπορούμε να σας την αποστείλουμε μέσω courier ή Μεταφορικών Υπηρεσιών με επιπλέον χρέωση σας . Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται στην φόρμα παραγγελίας σας είναι κατά προσέγγιση. Για τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα αλλά η διαθεσιμότητά τους είναι μεγαλύτερη των 5 ημερών ή κατόπιν συνεννόησης και με την προϋπόθεση ότι αυτά μπορούν να παραγγελθούν από τους προμηθευτές της επιχείρησης, ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 30 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί και τμηματική παράδοση. Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην φόρμα παραγγελίας.
Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση στο Πρακτορείο επιλογής σας στην Αθήνα..
Η παράδοση στα πρακτορεία Αθηνών είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 300,00€, από τα πρακτορεία Αθηνών μέχρι τον τόπο παράδοσης το κόστος βαρύνει πάντα τον πελάτη. Τα μεταφορικά που αναγράφονται στην παραγγελία αφορούν το κόστος παράδοσης μέχρι τα πρακτορεία μεταφορών Αττικής και όχι στον τελικό προορισμό της παραγγελίας.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του αγοραστή.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Σε περίπτωση που ο Προμηθευτής μας καθυστερήσει στην αποστολή του παραγγελθέντος προϊόντος (καθυστέρηση στο τελωνείο, στη μεταφορά κλπ), με αποτέλεσμα να μην είναι διαθέσιμο όταν υπολογίζουμε, θα επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας αποσταλεί αμέσως μετά την παραλαβή του από την επιχείρηση.
Σε περίπτωση κατάργησης προϊόντος από τον προμηθευτή χωρίς προειδοποίηση θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω e-mail) για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα